tisdag 21 maj 2013

Sjung om studentens lyckliga dar!

 

Dags för lite uppdatering. Jag har gjort lite kort men inte hunnit lagt upp dem så idag får det bli ett studentkort som jag gjort. Det första jag kom att tänka på var färgen grön, så det fick bli ett kort i den färgen :) 
 
 
Mönsterpapper kommer från Maja Design och jag har använt både fram och baksida. Älskar när man kan göra så! Den gröna kanten är en kantstans från Magnolia. Texten är embossad och den kommer från Inkido.
Ett litet blomhörn med olika blommor och pyntebär samt grönt band och en pärltråd jag snurrat. Under är en swirl die från Magnolia.
Studenttjejen är från Magnolia och jag har målat med Distresser. Skorna och kepskanten är glossade och blommor, glas samt klänning är glittrade med Stickles Stardust.

Jag har några fler studentkort som bara behöver en sista justering innan de är klara. De kommer upp snart :) Tack för att Du tittade in idag!

Kram



6 kommentarer:

  1. Supersött kort!! Brukar inte vara duktig på att använda grönt, men va fräscht det blev! Ha en trevlig kväll. Kram Pillan

    SvaraRadera
  2. Vilket supersnyggt kort! Gillar att du inte har använt de "traditionella" studentfärgerna! :) Snart ska jag också sätta igång med studentkorten, alltid lika kul att göra tycker jag :) Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbart fint kort, gillar grönt blir så vackert!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. ÅHH vilket underbart vackert kort, gillar massor!!
    Såå snyggt du har färglagt stämplen. Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  5. Men så fint! Detta kort tycker jag verkligen om, det ser så välgjort ut. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. ÅHH göta petter såå vackert studenkort!!
    Dina kort är ju så välgjorda och snygga som man tappar hakan,
    ALLDELES OTROLIGT SNYGGT!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera