tisdag 13 augusti 2013

Green & yellow

Idag visar jag mitt tredje DT kort för Scraplagret. Det här kortet blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det växte sakta fram och till slut blev det i färgerna grönt och gult, vilket jag sällan använder mig av. Men så kan det bli ibland. Jag har varit dålig på att gå bloggrundor på sistone, men nu har jag semester och ska försöka varva ner och ta igen allt sånt jag missat. 

Gå gärna in HÄR för att se en detaljerad beskrivning av kortet och kanske skriva en kommentar, då blir jag glad :)

 


Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kram

2 kommentarer:

  1. Underbart vackert kort!
    Så fint motiv och du har färglagt henne så underbart!
    Gillar när man använder wellpapp, blir så himla snyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. ÅHH jisses såå underbart vackert kort!!
    Såå söt den stämpeln är och du färglagger ju såå himla snyggt!!
    Gillar hur du bygger upp hela kortet med lager på lager av papper m.m
    Det blir ju så snyggt med frantagen(embossngpulvret), såå härlig effekt. När jag använder den såå är hela jag och huset fullt med glitter och pulver ;) hihi

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera