lördag 14 september 2013

En väska

När min mamma fyllde år hittade jag en så bra sak att göra till henne. Hon älskar handväskor och den här blev en perfekt kreation till henne och det bästa var att en av presenterna rymdes inuti :)
  
 
 
Jag har använt svart cardstock som stomme och det prickiga papperet kommer från Ella Blue. Jag älskar papperen från just den här kollektionen och vågar knappt använda dem. Tre rosor och ett pärlband fick pryda framsidan av väskan.
 
 
Jag gillar låset, att det är rejält och håller ihop väskan. Vet tyvärr inte vart jag köpte det. Som handtag har jag använt ett bredare sidenband.
 
Hon blev väldigt glad för väskan och det är det viktigaste. Om Du blir sugen på att göra en likadan hittar Du beskrivningen HÄR.

Ha en riktigt fin helg och tack för att Du kikade förbi!

Kram

1 kommentar: