tisdag 22 april 2014

Grattis

Idag visar jag ett Grattis kort på Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation.
 
 
Mönsterpapperet kommer från Prima och jag har stansat ut formen på kortet med en die från Go Kreate. Fjärilen är en stans från Martha Stewart och staketet kommer från Magnolia.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har även målat dit några grästuvor på frihand. På blommorna hon håller i handen har jag lagt Crackle Accents. Jag älskar den krackelerande effekten av det lacket. På klänningens spets och på blommorna har jag använt Stickles.
 
Jag har blandat lite olika blommor och pyntebär runt motivet som jag brukar göra. Älskade blommor ♥

Tack för att Du kikade in och jag önskar Dig en fin dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Wow, just stunning! I love your style! Those soft colours, beautiful embelishments, ... Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera