tisdag 6 maj 2014

Sneaky Tilda

Idag visar jag ett kort med en av de senaste stämplarna från Magnolias kollektion på Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation. 
 
Jag har använt mönsterpapper från Prima. Andra dekorationer är spets, wellpapp, kakservett samt gasväv.
Den söta stämpeln från Magnolia heter Sneaky Tilda och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt Stickles Stardust på spetsen samt Stickles Clear Rock Candy på underkjolen. Staketet är också en av de nya die:sen i senaste kollektionen.
Jag har dekorerat med lite olika blommor samt blad från en Magnolia die, vilket även blommorna längst upp är.

Ha en fin dag och tack för att Du kikade in!

Kram


1 kommentar:

  1. Wooooww, I could daydream about your card! It's so beautiful... Love all those pretty details and Tilda is inked-up beautifully! Also love the colors. Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    SvaraRadera