torsdag 17 juli 2014

Summer

Det är mitt i Juli och sommaren visar sig från sin bästa sida. Det känns alltid lite svårare att hinna pyssla lika mycket på sommaren, då det är svårt att sitta inne de varma och soliga dagarna. Men ibland regnar det ju ;) 

Den här veckan är det en ny utmaning på Tilda´s Town och temat är passande nog Summer. Vinsten är ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store
Så här blev mitt kort:
 
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design och sedan dekorerat med bl a kakservett, wellpapp, gasväv, påse med tag samt spetsband. 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På glassen har jag lagt Crackle Accents och på skor Glossy Accents. Runt motivet har jag stämplat med poststämplar samt lagt lite av embossingpulvret Frantage.
 
 
 
Då mitt förra kort blev så enkelt, gick jag loss på det här kortet med blommor, pyntebär, tags och spets. Så skönt det var :) På bladen har jag också lagt lite av embossingpulvret Frantage. Lite pillrigt är det och det flyger överallt, men resultatet blir så bra tycker jag.

Ut och njut av sommarvärmen. Man vet aldrig när den försvinner!
Kram


1 kommentar: