söndag 21 september 2014

One for Christmas

Då har jag gjort årets första julkort. Det är snart bara 3 månader kvar till julafton :) Jag säger det igen - vart tar tiden vägen? Det går så himla fort. Det var ju nyss vår eller nåt! Ja, ja, det är lika bra att bara åka med och ta vara på tiden och nuet.

Vi har en ny utmaning på Tilda´s Town den här veckan och temat är One for Christmas, därav mitt julkort ;) Vinsten är ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store
Jag har använt mönsterpapper från Panduro och sedan dekorerat med bl a spets, wellpapp, doily samt några olika dies. 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt som vanligt med Distress Ink samt Distress Markers. På blomma och spets har jag lagt Stickles Stardust.
 
 Jag har dekorerat med lite olika blommor, pyntebär, en kotte med Crackle Paint på.
Snöflingan kommer från Joy Crafts och på tagen har jag fäst en bit jutesnöre och en silver bjällra.
Granarna är en die från Magnolia och jag har lagt Glitter Snow på dem för den snöiga effekten.

Ta hand om Dig och ha en bra dag! 

Kram

2 kommentarer:

  1. Oh wow this is truly beautiful, I have just come across you blog and I am your new follower.

    Hugs
    Keeley
    http://keeleyscards.blogspot.co.uk

    SvaraRadera