torsdag 23 april 2015

Dopklänning

Vi har en ny utmaning på Tilda´s Town den här veckan och temat är Special Occasions. Jag gjorde ett dopkort och gjorde det som en dopklänning som jag gjort tidigare. Det är lite roligare att ge bort ett sådant kort :)
Jag har klippt ut klänningen i vit cardstock och sedan dekorerat med olika spetsar och tyllband. 
Stämpelmotivet från Magnolia har jag färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På hårband och spets har jag lagt Stickles Stardust
Jag har dekorerat med lite olika blommor och bladen är en die från Magnolia
Jag har gjort ett halsband av halvpärlor samt dekorerat med lite fler blommor och en nalle charm.

Tack för att du kikade in och ha en fortsatt bra dag!

Kram


1 kommentar:

  1. Awww, for en nydelig liten babykjole! Fantastisk fargelagt Tilda. :)

    Klem, Anne

    SvaraRadera