torsdag 14 maj 2015

you & me

Den senaste utmaningen hos Vintage Utfordring var med temat Konfirmation eller Bröllop. Jag gjorde mitt inspirationskort med temat bröllop och så här blev mitt kort:
Jag har använt mönsterpapper från Papirdesign. Sedan har jag dekorerat med bl a pärlor, spets, kakservett och blommor. 
Vintage bilden kommer från Pion Design och jag har lagt ett tjockt lager med Utee för att sedan lägga bilden i frysen några minuter och sedan knäcka bilden så den får lite sprickor och krackelerings effekt. 
Jag har dekorerat med lite olika blommor, rosknoppar, blad, pärltråd samt två ringar i silver. 

Tack för att Du kikade in och ha en fortsatt fin dag!

Kram

2 kommentarer:

  1. amazing work!!! such a beautiful intricate vintage card! so colours with elegant lace and pearls, i love love it!!
    big hugs

    SvaraRadera