tisdag 13 maj 2014

Enjoy the little things in life...

Idag visar jag ett kort för Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation. 

I helgen fick jag efter att ha hört några olika livshistorier tid att tänka till en gång extra och att stanna upp, reflektera och vara tacksam för det jag har. Det som var så passande var att jag redan hade satt dit texten på kortet och det kändes som det var meningen. Jag skickar den vidare till Dig.
Jag har använt ett mönsterpapper från Pion Design. Jag har sedan använt mig av bl a wellpapp med Crackle Paint, gasväv samt en bit juteväv. Bården på höger sida är gjord med en die från Magnolia.
Mina blomdekorationer är en blandning av vit krysantemum, rosor och pyntebär. Bladen är en die från Magnolia.
Stämpelmotivet kommer från Magnolias nya kollektion och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt lite Stickles Stardust på draken.

Fortsätt njut av veckan så syns vi snart igen! 

Kram

1 kommentar:

  1. Another assist that you may or may not want to adjust off
    the bat is the transmission. Go over the bill and ask the company to refund you if it does not match the list
    you asked for earlier. If you get like-for-like insurance
    on modifications, your insurance provider will replace it when it's damaged in an accident.


    Feel free to visit my web page performance auto carrier bbbbnnnn [http://www.triumphexp.com/phorum/read.php?22,847667]

    SvaraRadera