måndag 6 oktober 2014

Babypink

Idag visar jag ett kort för Tilda´s Town där temat den här veckan är Anything Goes. Vinsten är ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store.
 Kortet blev så här:
 
Jag har använt mönsterpapper från Panduro samt Maja Design.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På vingarna har jag lagt Stickles Rock Candy.
 
 
  
 
Jag älskar som Du kanske vet vid det här laget blommor och helst när jag fått några nya i min samling. Även om det bara är en ny bland andra jag jämt använder, så känns det så mycket roligare :) 

Tack för att Du kikade förbi idag och jag önskar Dig en fin dag!
Kram


2 kommentarer:

  1. Nydelig fargelagt og så vakkert dekorert. Elsker stilen. :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  2. Ditt kort är underbara! Jag skulle vilja veta vilket märke av dina dynor som är längst ned på kartan. Jag tycker mycket om och jag sökte hopplöst, tack för ditt svar

    SvaraRadera