söndag 28 december 2014

Happy New Year

Det här året lider mot sitt slut och jag hoppas Du haft ett bra sådant. Annars kommer ett alldeles nytt år snart att inledas och det ska bli spännande att se vad det har att erbjuda. Har Du något nyårslöfte? Mitt går i hälsans tecken iallafall :)

Det sista kortet för i år på Tilda´s Town blir ett litet Gott Nytt År kort. Jag gjorde ett liknande förra året men har en annorlunda vikning på det den här gången :) Utmaningen hos Tilda´s Town är Something New så det passar ju bra med både en ny vikning och ett Gott Nytt år kort.  
 
 
Kortvikningen är ett snedstående stafflikort. Mönsterpapper kommer från Maja Design och jag har sedan använt mig av wellpapp, kakservett samt diverse die:s.
 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På klänningen har jag lagt Glamour Dust så att den skulle glittra härligt nyårsfin. 
 
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär i blått och silver. Jag tycker att de färgerna blir så fina ihop. 

Jag hoppas Du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för att Du följt mig det här året och jag hoppas Du vill fortsätta göra det även under nästa år. Jag hoppas vi ses då!

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar