fredag 10 april 2015

Pärlor

Vi har en ny utmaning på Vintage Utfordring och den här gången handlar det om Pärlor/Pearls

Älskade pärlor. Vad vore ett kort utan dessa?! Mitt DT bidrag blev detta:
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design. Jag har dekorerat med bl a kakservett, wellpapp, spets, samt tyllband med pärlor. 
Ramen runt bilden är en die från Spellbinder, sen har jag lagt ett pärlband runt. På blomman i bilden har jag lagt lite Stickles
Jag har dekorerat med lite olika bommor, pyntebär och pärltråd. 

Hoppas Du hittade lite inspiration och tack för att Du kikade in!

Kram

1 kommentar:

  1. Aaaw this is sooo sooo beautiful, such a vintage work of art I cant stop looking at all of your beautiful details, so much to see a feast for the eyes, your work is amazing honey. Cuddles Jay xxx

    SvaraRadera