Idag visar jag det första kortet för i år för Tilda´s Town, med temat Anything goes. Det känns lite skönt att skapa "vanliga" kort igen efter alla julkort och med en ny söt stämpel gick färgerna såklart i rosa ;)
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design sen har jag dekorerat med bl a spets, kakservett, wellpapp, dragkedja samt blommor.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt lite Stickles på rosetten och runt motivet har jag stämplat med lite poststämplar samt lagt på embossongpulvret Frantage.
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär samt en vit ängel.
Tack för att Du kikade in och ha en fortsatt bra dag!
Kram