onsdag 28 januari 2015

Be Mine Valentine

Snart är det Alla hjärtans dag och även om man ska uppskatta sina nära och kära alla dagar i veckan, så är det en speciell dag att ta vara på tycker jag. Ge en blomma eller ett kort till någon du tycker om eller bara säg hur mycket den personen betyder för dig.

Denna veckas tema hos Tilda´s Town är Be Mine Valentine. Mitt inspirationskort blev så här:
Jag har använt mönsterpapper från Prima och sedan dekorerat med bl a spets, kakservett, wellpapp och några dies. 
Den söta stämpeln kommer från Magnolias nyaste kollektion och heter You are my Valentine Tilda. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På vingen har jag lagt Stickles Stardust och på hjärtat Crackle Accents
Staketet är en die från Magnolia och fjärilen kommer från ett klippark från Prima.
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär samt ett metallhjärta och en metallkula.

Tusen tack för att du kikade förbi. 

Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar