onsdag 14 januari 2015

Devine Tilda

Idag visar jag det första kortet för i år för Tilda´s Town, med temat Anything goes. Det känns lite skönt att skapa "vanliga" kort igen efter alla julkort och med en ny söt stämpel gick färgerna såklart i rosa ;)
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design sen har jag dekorerat med bl a spets, kakservett, wellpapp, dragkedja samt blommor.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt lite Stickles på rosetten och runt motivet har jag stämplat med lite poststämplar samt lagt på embossongpulvret Frantage.
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär samt en vit ängel.

Tack för att Du kikade in och ha en fortsatt bra dag! 
Kram

3 kommentarer:

  1. Hei Åsalill,
    Tusen takk for den positive kommentaren på mitt kort i vintage-stil. Slike konkrete kommentarer gir meg mot til å fortsette. :)
    Nå har jeg bladd litt her på din blogg, og jeg synes kortene dine er veldig vakre. Her tror jeg at jeg kan lære mye. Så nå har jeg lagt meg til som følger hos deg. Gleder meg til å se de neste kortene du lager.
    Klem fra Liv (Swissie) i Sveits

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt vackert kort! Håller med dig om att det är härligt att skapa lite annat än julkort nu. Kortet du har gjort är jättefint med många vackra detaljer.
    Ha en trevlig helg!
    Linnéa

    SvaraRadera
  3. Great card!
    I love all these details so perfect.
    Thank you for your so nice comment in my blog.
    Hugs, Mumur.

    SvaraRadera