måndag 1 april 2013

Vår kort

Jag har gjort ett kort idag till Scraplagrets påskcrop. Utmaningen var att skapa ett kort med ett Magnolia motiv och i temat vår. Någon mer än jag som längtar efter våren?!

Så här blev mitt kort:
 
 
Jag har använt vit cardstock och mönsterpapper kommer från Panduro. Kant die:n kommer från Magnolia. Fjärilarna kommer från en Martha Stewart stans där jag klippt isär fjärilarna. I dem har jag fäst pärltråd.
 
Tilda with Big Tulilps är en stor favorit hos mig och den känns sådär härligt vårig. Jag har målat med Promarkers samt Polychromepennor. I tulpanerna har jag lagt Crackle Accents.
 
I hörnet har jag fäst lite blandade blommor och pyntebär samt en pin och en rosett.

Nu väntar jag bara på våren...

Kram till Dig!



 

4 kommentarer:

  1. Jag längtar också till våren! Du har verkligen skapat ett härligt "vårkort" :) Magnoliastämpeln är ju så söt och du har färglagt den så himla fint. Dekorationerna är också jättefina, ett jättefint kort helt enkelt! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket ljuvligt kort! Superfin färgläggning och härliga färger. Tack för att du deltar i utmaningen! Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Så otroligt vackert!

    Hoppas din påskhelg varit toppen!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart vårkort! Blommarrangemanget,färgerna och alla detaljer.....wow...helt perfekt!!! /K

    SvaraRadera