tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Sista dagen på 2013 är kommen. Det hinner hända ganska mycket på ett år och jag hoppas att just Ditt år har varit fyllt med massor av bra saker som Du bär med dig och nu är det är dags att blicka framåt och se vad 2014 har att erbjuda!

Jag visar ett nyårs kort denna sista dag på året för Scraplagret. Du hittar mer information om materialet HÄR. Jag gjorde ett stafflikort i mindre storlek. En mall hittar du HÄR. Jag gjorde mitt kort i 10x10 cm format.
 
 
Jag har använt mig av en ljusblå cardstock och mönsterpapper kommer från Maja Design. Klockan kommer från Tim Holtz som jag lagt embossingpulvret Frantage på. Nycklen är en charm som även fungerar som ett stöd att hålla upp kortet med. Snöflingebården är en die från Joy Crafts.

Motivet är från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På fjäder, glas och stjärnor har jag lagt Stickles Stardust.
I mitt blomhörn har jag använt mig av blå rosor, Cherry Blossom samt Magnolias silvriga pyntebär. Bladen är en die från Magnolia.

Det var sista kortet från mig i år och jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer Du gett mig under året och jag hoppas jag kan fortsätta inspirera Dig ♥

Jag önskar Dig ett riktigt Gott Nytt År och så hoppas jag vi ses även nästa år!

Kram


2 kommentarer:

  1. men så ljuvligt! verkligen ett passande nyårskort med fina blåa vinterfärger. Hoppas du hade en fin nyår och haft en bra start på det nya året. Jag har varit inne och "gästspelat" på jobbet en dag men så skönt att ha 3 dagar ledigt direkt ;-). Sen är det tillbaka till vardagen igen. kram

    SvaraRadera
  2. Men så fint Verkligen en passande stämpel. :)
    Go' fortsättning.
    Kram

    SvaraRadera