tisdag 7 januari 2014

A star is born

Hoppas Du hade ett trevligt nyår och att 2014 kommer att bli ett bra år!

Idag visar jag mitt första kort för i år hos Scraplagret. Kika in HÄR för att se mer materialinformation.

Nu efter alla julkort - hur roligt det än är att skapa dem - så är det skönt att skapa lite annat igen. Jag fick en beställning på ett kort till en nyfödd liten tös vid namn Novalie, så det visar jag för Dig här idag. 
Jag har använt en vit kort stomme och mönsterpapper kommer från Maja Design Sofiero. Hjärt bården på kanten, lillla fjärilen samt hjärt tagen är dies från Magnolia och den stora fjärilen är en stans från Martha Stewart.
 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På vingarna har jag lagt Crackle Accents och på spetsen har jag lagt Stickles Stardust.
 
Jag har dekorerat mina blommor runt stämpelmotivet med olika rosor samt Magnolias liljor och pyntebär. Jag har lagt vit Crackle Paint på blommorna samt Stickles Stardust.

Tack för att Du kikade in idag och ha en fortsatt fin vecka!

Kram


3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig dette er. Vakkert:)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint! Du är så duktig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Such a stunning, breathtaking card! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera