söndag 15 juni 2014

DT Tilda´s Town - Summer Fun

Hej soliga söndag! Även om det blåser lite så är det härligt med solen och ljuset. Älskar den här tiden. Att samtidigt vara ledig är ännu bättre :)

Idag kan jag avslöja att jag börjar med ett nytt DT uppdrag och det är hos Tilda´s Town. Det ska bli superspännande att få vara med i det kompetenta gäng som är där och jag är jätteglad att ha blivit tillfrågad. Den första utmaningen som jag är med i är med temat Summer Fun. Kika in om du vill vara med i utmaningen. Vinnaren plockar hem ett presentkort på $10 hos Tilda’s Town online Magnolia store.


 Jag valde att gära ett Shaker Card och så här blev mitt kort.
 
Jag har använt mönsterpapper från Panduro och några olika dies från Magnolia. Jag har dekorerat med bl a vintageband, tyllband samt pärltråd.
 
Jag har använt mig av Magnolias stämpel Tilda on the Beach och färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Sanden inuti har jag tagit från en strand på Kreta. 
  
 
Mina blomdekorationer har jag byggt upp med olika rosor, pyntebär samt dekorationsstrån. 

Tack för att du kikade in och ha en fortsatt fin dag!

Kram

1 kommentar:

  1. O, what a cute card! Love the cream and pink! And that pocket for your tag is just to cute! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera