fredag 13 juni 2014

Millie the Mouse

Snart har halva juni gått. Stoppa tiden vill jag nästan säga, men nu är det sommar och man kan börja räkna ner till semester och allt vad det innebär. Härliga tider. 

Vi har en ny utmaning på Marvelous Magnolia och den här gången är det med temat Punches. Mitt inspirationskort blev såhär.
 
Jag har använt mönsterpapper från Pion Design samt ett textpapper från Panduro. På sidorna samt bården nertill har jag använt mig av punchar från Martha Stewart.
 
Det söta stämpelmotivet kommer från Magnolia och heter Tilda with Millie the Mouse. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På rosetter, blommor och musens öron har jag lagt lite Stickles Stardust
 

Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär. Fjärilen är också en punch från Martha Stewart

Tusen tack för att Du kikade in. Ha en fortsatt fin dag!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar