fredag 27 maj 2011

Grattis Mia

Min barndomsvän Mia fyllde år den 21 april och jag hann inte göra klart kortet i tid så hon fick det i efterhand. Så här blev det:

Den underbara Magnolia stämpeln kommer från årets kollektion som heter Butterfly Dreams. Det rosa bakgrundspapperet kommer från Panduro och det bruna och det rutiga är ifrån ett papperskit från Creative Club. Bården på det bruna papperet är Magnolias Tilda Lace och på det rutiga papperet är det en stans från EK Success som heter Binding Edge. Det bruna bandet i mitten och stansen köpte jag på Michaels i New York. Vilken stor scrapbookingbutik! Där spenderade jag lite för många dollar...

Bilden är målad med Promarker och skorna, fjärilen och blomman i håret är glossade med Glossy Accents. Motivet är utstansat med en Spellbinder som heter Lacey Ovales. Klockan på det rutiga papperet kommer från Panduro

Texterna på kortet har jag skrivit ut på datorn och heter Ginga. Jag tycker den är så fin och det är bra då man kan få vilken text som helst utskriven. Jag fick tipset då jag besökte Åsa/asamias blogg. Hon gör jättefina kort och det finns mycket där att inspireras av. Stämpeln på det rosa papperet kommer från Tim Holtz

Hoppas du blev nöjd min vän!
Kram
//Åsalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar