tisdag 14 februari 2012

You are my heart

Idag är det alla dag och det betyder kort som går i kärlekens tecken. Jag har suttit nu på förmiddagen och gjort klart mitt kort till min sambo. Han jobbar till ikväll och då ska han få det tillsammans med paket och en god middag som jag tänkte överraska honom med. Jag hoppas det blir uppskattat.
Jag har använt vit cardstock som stomme och sedan använt papper från Panduro. Jag rev en bit wellpapp som jag målade med lite Crackle Paint Picket Fence runt kanterna och under den la jag en bit gasväv. Under väven la jag in ett tårtpapper i form av ett hjärta som jag färgat med Distress Ink färgen Tattered Rose samt sprayat med lite Glimmer Mist Diamond. I övre hörnet har jag stämplat med en stämpel från Magnolia.
Ett litet blomhörn med rosor och pyntbär samt en blom die från Magnolia. På papperets nederkant har jag stämplat med en stämpel från Inkido.
På den andra sidan har jag gjort en liknande blomdekoration och blom swirlen samt staketet är dies från Magnolia. Text stämpeln på sidan kommer också från fantastiska Magnolia.
Motivet kommer från Magnolias nyaste kollektion och den är målad med Promarker samt Polychromos pennor. Glossat hjärta med Glossy Accents samt glittrade detaljer med Stickles Diamond.

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag och tack för att du tittade förbi.

Kram


3 kommentarer:

  1. Hej på dig kära vännen:)

    Din sambo som ska få detta underbara kort kommer bli överlycklig:) Underbart härligt kort med underbara detaljer och färger:) Ett kort man njuter av att titta på och som man blir imponerad av:)

    Ha en underbar onsdag och massor med kramar till dig från Lilla Vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig! han lär ha blivit jätte nöjd! :)

    SvaraRadera
  3. Han måste ha blivit jätte glad för detta underbara kort.

    SvaraRadera