lördag 8 mars 2014

Add some Green

Idag visar jag ett inspirations kort som jag gjort för Marvelous Magnolia. Temat är Add some green och det är en färg som jag inte brukar använda så mycket på mina kort, så det var kul att få göra det.
 
Jag har använt vit kortbas och mönsterpapper från Magnolia. Båda kantstansarna är också från Magnolia och die:n runt stämpelmotivet kommer från Cheery Lynn Design.
 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Runt motivet har jag lagt lite av Frantage pulvret.
 
Jag älskar verkligen blommor och kan sitta en stund innan jag får till det precis som jag vill. 

Tusen tack för att Du kikade in och ha en fin helg!

Kram
 

2 kommentarer:

  1. Stunning card Asa, I love the soft colours, perfect colouring and beautiful flowers - the birdcage and butterfly are adorable finishing touches!
    Hugs Nicola xxx

    SvaraRadera
  2. Wow she is Stunning! So Girly the perfect sort of Card! Looooove all your Gorgeous Embellies! Have a Great week!

    SvaraRadera