tisdag 11 mars 2014

Scrap Book

Idag visar jag en altrad anteckningsbok på Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation. 
 
 
 
Anteckningsboken köpte jag på IKEA och samtliga papper kommer från Bo Bunny.
 
Den runda cirkeln samt fjärilarna är från samma kollektion från Bo Bunny.  Cirkeln har jag satt dit med hjälp av häftkuddar. Då jag tänkte fylla min bok med diverse pyssel saker så fick den sitt namn Scrap Book. På fjärilarna har jag lagt Stickles Rock Candy för att få dem att skimra.
Från samma serie har jag använt både klippark samt Washii Tejp. Under fjärilspapperet skymtar även en kant die från Magnolia. Jag har dekorerat med olika rosor samt pärlband.

Tack för att Du kikade in idag och hoppas Du blev inspirerad att göra en egen bok att fylla med härliga Scrap saker eller annat. 

Kram

3 kommentarer:

  1. härligt med en egenpimpad bok.Detta papper verkar så fint från bo Bunny.
    Vilka dundersnygga kort här under, det är så att man nästan dregglar.
    ;-)
    Du...blommor som du har som har vita och gula pistiller med grön kvist/gräs vad är den köpt?
    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  2. tack för dina fina ord och för länken.Jag antar att stammen på pistillerna är gröna då det ser ut som grässtrån som sticker upp emellan.Grymt snyggt.Är de annorlunda än andra pistillers stammar?

    SvaraRadera
  3. tänker mer om man behöver köpa just där?

    SvaraRadera