tisdag 25 mars 2014

Pisces

Idag visar jag ett kort för Scraplagret. Kika in HÄR för att få all produktinformation.

Jag gillar de nya stämplarna som kommit till Magnolia som visar olika stjärntecken. Självklart var jag tvungen att införskaffa mitt eget som är fiskarna.
 
Jag har använt mönsterpapper och olika klippark från Pion Design
Jag har färglagt motivet med Distress Ink samt Distress Markers. På hårbandet har jag lagt Glossy Accents och på bubblor, näckros samt stjärten har jag lagt Stickles.
 
Jag har dekorerat runt om med olika blommor och bladen kommer från en Magnolia die.

Tack för att Du kikade in och ha en alldeles underbar dag!

Kram


1 kommentar:

  1. Another fantastic card! I love the composition, lovely details, colors and your beautiful coloring! Hugs, Flo.

    SvaraRadera