söndag 2 november 2014

Add a tag

Jag gillar den här tiden innan jul. Det finns julsaker i nästan varje affär och julkorten är i full produktion. Häromdagen bakade jag till och med lussekatter. Men det var för att min sambo längtade så efter det :) 

Vi har en ny utmaning på TildaTown och det är Christmas, optional, add a tag. Som vanligt är priset ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store.
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design och sedan dekorerat med wellpapp, kakservett, spets och några dies. 
 

Jag har maskat ihop två stämplar från Magnolia som jag sedan färglagt med Distress Ink och Distress Markers. På granar och hustak har jag använt en snö penna. På tomtens päls har jag strött lite glitter.
Jag har använt snöpennan på snöflingan och granarna också. Jag gillar den puffiga effekten det blir av den.
 
Min tag har jag dekorerat med vit Crackle Paint och en poststämpel samt knutit två bjällror i den.
 
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor, en kotte samt blad från en Martha Stewart stans. 

Tack för att Du kikade förbi och ha en fin dag. 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar