söndag 16 november 2014

Have yourself a Merry little Christmas

Jag gillar att ha mycket detaljer på mina kort. Eller ibland har jag svårt att välja vilka dekorationer jag ska använda, så det blir till slut nästan allihop :) Så för mig var det inte svårt att välja Fussy & Fancy or Clean and Layered när jag skulle göra mitt DT kort för Tilda´s Town med det temat. Det blev ännu ett julkort och här är mitt inspirations bidrag:
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design och sedan byggt upp kortet med tyllband, wellpapp samt lite olika dies och blommor.
Stämpeln kommer från Magnolias senaste jul kollektion och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers.
 
 
 
Jag har dekorerat med lite dies från Magnolia samt pyntebär och kottar. Jag har sedan lagt Glitter Snow och vit Crackle Paint för att få en vintrig och snöig look.

Tack för att Du kikade!

Kram
 



1 kommentar:

  1. Så Lekkert!!! Herlig Fargelegging!! Nydelige hvite diecuts.. og Herlig satt sammen!! Lekkert Pyntet!!

    SvaraRadera