lördag 8 oktober 2011

Mio

Jag tänkte bjuda på ett kort den här soliga lördagen. Det var ett tag sedan jag gjorde kortet, men jag har inte hunnit lägga ut det. Det var en beställning till en liten kille som fått namnet Mio. Jag gjorde ett ganska enkelt kort och i färgerna vitt och blått.

Vitt papper med lite hjärt struktur kommer från Panduro. Bården är en Martha Stewart stans. Hörnen är en Quickutz die.I det blåa bandet har jag hängt en charm i form av små fötter. Visst är de söta!

Magnolias söta lilla ängelbäbis är målad med Promarker och glittrad med Stickles Crystal. Jag har fäst några blå halvpärlor runt motivet. Utstansad med en Spellbinder där jag chalkat kanterna med Distress Ink Stormy Sky


Texten Mio är utskuret med alfabetet Aquarius. Därefter har jag haft på Martha Stewarts blåa glitter.

Ha en underbar lördag!
Kram

1 kommentar:

  1. Detta kort är också bedårande vackert så snyggt och jag gillar detta också super mycket:)
    Du är så himla duktig:)
    Kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera