torsdag 10 november 2011

Ängeln i rummet

Jag vill börja med att tacka för de kommentarer jag fått. Det är alltid roligt att se vilka som varit här och era kommentarer uppskattas jättemycket ;)

Julkorten växer sakta men säkert fram i min lilla pysselvrå. Jag tänkte visa ett för er idag som jag fick klart imorse, så det är rykande färskt ;)

Ett kort i bruna och varma toner fick det bli den här gången. Jag ville inte ha så mycket dekorationer så det fick bli lite blommor och blader.

Den söta stämpeln kommer från Magnolias senaste julkollektion och den är målad med Promarker och MCP-teknik. Den är sedan utskuren med en spellbinder, där jag glittrat kanterna.

Blommorna har jag fäst runt cirkeln och glittrat dem med Stickles Platinum. Bladet är från Magnolia.

Ha en fortsatt mysig torsdag. Tack för att du tittade förbi!

Kram

5 kommentarer:

  1. Jätte fint kort. Önskar jag hade samma verktyg som ni har. Blir dyrt att köpa allt samtidigt. Så jag får göra det bästa av lite så länge. =)

    SvaraRadera
  2. Vilket jättefint kort. Har du fått koll på det där med MCP-teknik nu då? Bilden är snyggt färglagd.
    Ha en trevlig helg!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Fint med de bleka färgerna.
    Trevlig pysselhelg.

    SvaraRadera
  4. Du fortsätter alltid i samma stil och imponerar med nytt underbart kort sedan sist jag hälsade på:) Du är så himla grym på att skapa:)

    Tusen tack snälla du för orden om min skatt kista:)
    Skatt kistan blev mycket uppskattad så jag är jätteglad och jättenöjd :)
    Jag njuter av att skapa och få pyssla och tycker någon om det jag gör så blir jag självklart mycket GLAD:)
    Å du är ALLTID VÄLKOMMEN att pyssla tillsammans med mig:)

    Jag tror på att om man försöker vara positiv och sprida positivitet omkring så får man även det tillbaka och det stämmer:)
    Sen så gillar jag att hälsa på hos dig och andra och få njuta av underbara alster:) Får så många nya idéer och inspiration på detta sättet:)

    Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir mycket bra för dig:) Ha det bäst :)

    Kramar från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  5. Hur ljuvligt kan dina kort egentligen bli?!? Helt underbart fint och dekorationen var ju grym!! Och vilket coolt Fars Dag-kort du gjort!!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera