tisdag 29 juli 2014

Happily ever after

Hallå i värmen. Det är riktigt svårt att sitta inne och pyssla dessa dagar, men med en fläkt går det lite lättare :)
 
Veckans utmaning på Tilda´s Town är Anything goes. Vinsten är ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store Jag visar ett bröllopskort och med en massa detaljer som vanligt ;)
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Panduro och sedan lite olika dies från Magnolia samt Joy Crafts.
 
 
Brudparet är en stämpel från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På blommor, tiara samt flugan har jag lagt Stickles Stardust.
Jag har dekorerat med olika tags och vita vintage band på sidan.
 
Jag har färgat en nyckel charm med vit Crackle Paint.
 
Jag har fäst ett vitt veckat band under min blomdekoration. På blad och fjärilar har jag lagt lite av embossingpulvret Frantage

Fortsatt njut av sommaren!
Kram

1 kommentar:

  1. Wow Asa, this card is adorable with perfectly coloured Tilda and Edwin, so many incredible details and amazing design - it's all so perfect! I LOVE the tags and key!!
    Hugs Nicola xxx

    SvaraRadera