lördag 24 september 2011

Gung gung gunga

Dagarna går fort nu och sommaren har sakta försvunnit och övergått till höst. Det är bra dagar för pyssel när det är regnigt och grått ute, men även när solen lyser och höstens färger kommer fram.

Jag fick en beställning på ett födelsedagskort och visste att mottagaren gillar katter, så då blev jag glad när jag hittade en oanvänd stämpel i min stämpelsamling.

Jag gjorde ett center stair step kort med färger i grönt. Hjärtbården kommer från Magnolia. Papperet kommer från My Minds Eye.

Vikning från sidan.

Blommorna är en blandning av vita och röda rosor, cherryblossom, samt gardenia och en vit blomkvist. Bladen är en die från Magnolia.


Stämpeln kommer från Sugar Nellie - Gorjuss och är målad med Promarker samt glittrad med Stickles Crystal och glossad med Glossy Accents. Hjärtanen på sidorna är en stämpel från Panduro.

På höger sida har jag fäst två rosor och hängt en liten ängel charm under. Kanter är stämplade med Stempelgledes Grounge Collection stämplar.

Insidan är dekorerad med en Nellie Snellen die samt en stämpel från Reprint.

Idag är jag ledig och jag tänkte passa på att plocka lite svamp i det vackra höstvädret. Hoppas ni får en lika härlig dag.
 
Kram
 


1 kommentar:

  1. Nu har jag äntligen fått lite tid över att komma på bloggvisit! Otroligt mycket fint du skapat sedan jag senast var här! Kan inte nog uttrycka hur glad jag är att jag ramlade över din blogg - blir alltid en inspirations-kick här!

    Ha en fin dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera