fredag 22 augusti 2014

Big rose

Då har jag två veckors semester igen :) Det känns härligt och riktigt skönt att ha sparat tills nu. Det gör inget att det regnar ute, för på tisdag åker jag till varmare breddgrader och lapar sol och bad. Längtar!

Jag är oerhört tacksam för de DT uppdrag jag har, även om tiden ibland inte riktigt räcker till. Idag visar jag därför det sista kortet för Marvelous Magnolia. Jag har valt att inte fortsätta där pga tidsbristen, men kanske dyker jag upp där igen någon gång längre fram :) De söker nya designers med den här utmaningen, så är Du intresserad, så tveka inte. Det är ett härligt team.

Mitt sista inspirationskort blev på temat Anything goes.
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Maja Design. Älskar dessa papper. Samtliga dies kommer från Magnolia och sedan har jag dekorerat med wellpapp, spets, rynkband samt pärlband.
Stämpeln kommer från Magnolias nyaste kollektion och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På rosen har jag lagt Crackle Accents samt Stickles Stardust
 
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor i rosa och vita toner. 

Tack för att Du tog dig tid att kika förbi! Arrivederci ♥

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar