fredag 8 augusti 2014

Live, smile, love

Idag föll regnet. Men det var nästan lite skönt, så det blev lite svalka mitt i all värme. Men nu får solen komma tillbaka om den vill.

Det är en ny utmaning på Marvelous Magnolia och den här gången är temat Tilda + Any Sentiment. Mitt inspirationskort blev så här:
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design samt Panduro. Sedan har jag byggt upp kortet med wellpapp, kakservett, spets, tags och blommor. Jag har använt mig av die:s från Magnolia samt Cheery Lynn.
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På blommorna har jag lagt Crackle Accents.
 
 
Runt motivet har jag dekorerat med lite olika blommor och pyntebär. På samtliga har jag lagt Stickles Stardust
 
 
Ramen kommer från Martha Stewarts lerform och jag har lagt lite Crackle Paint på den samt Glimmer Mist

Tack för att Du kikade förbi och ha en fin dag!

Kram





2 kommentarer:

  1. fab card, love the gorgeous details
    hugs
    céline

    SvaraRadera
  2. so nice card!!! I like the color and the many details! And the great coloring the motiv! Wonderful!!!
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvaraRadera