lördag 23 augusti 2014

Purple Tulip

Idag har jag bara tagit det lugnt och försökt att ta in att jag har semester igen. Har inte riktigt fattat att jag ska åka till Italien på tisdag, men det kommer nog. Längtar till att vi två kan lämna vardagen ett tag och bara vara. Det behöver vi båda två. 

Idag visar jag ett kort jag gjort till Tilda´s Town med temat Anything Goes. Det blev ett kort i lila och med en av mina favoritstämplar.
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design och samtliga dies är från Magnolia. Några av mina dekorationer som jag använder till nästan alla mina kort är wellpapp, kakservett samt blomtyllband. 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På tulpanerna har jag lagt Crackle Accents
 
På blomman och fjärilen har jag lagt Frantage embossingpulver. Även om glittret och pulvret blåser på både mig och runt hela golvet, så är det värt effekten :)
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär. Snurrblomman har jag färglagt med Distress Ink Seedless Preserves.

Tack för att Du kikade förbi idag!

Kram

1 kommentar:

  1. Du är fenomenal på att göra dessa vackra kort!
    Åh va härligt med lite semester igen! Och dessutom tajma det med Italienresa, med tanke på att all sommarkänsla är borta här redan...:-/. Ha det underbart! Kram

    SvaraRadera