tisdag 12 augusti 2014

Celebrate Summer

Jag njuter av de sista sommardagarna. Än är det inte över, men det har varit en riktigt fin sommar hittills i år. Hoppas den har varit bra för Dig med. 

Veckans utmaning på Tilda´s Town är Celebrate Summer. Vinsten är ett presentkort på $10 hos Tilda´s Town online Magnolia store  
 
Jag har använt mig av mönsterpapper från Magnolia och sedan dekorerat i lite havstema som bl a juteväv, jutesnöre samt snäckor och sand. Jag har använt lite olika dies från Magnolia samt Joy Crafts.
 
Stämpelmotiven kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På Tilda´s spets samt blomman i håret har jag lagt Stickles Stardust. På pärlorna på vristen har jag lagt Glossy Accents. Under Tilda har jag limmat fast lite sand. I vattnet har jag lagt Stickles Rock Candy för att få det att skimra. 
 
Vimplarna har jag klippt ut efter egenritad mall och bokstäverna kommer från ett klippark från Panduro. Fjärilarna kommer från Joy Craft och jag har lagt Embossingpulvret Frantage på dem. 
 
 
 
Jag har dekorerat med lite olika blommor och pyntebär samt en träbit och några snäckor. 

Tack för att Du kikade förbi och njut av de sista sommardagarna. 

Kram

5 kommentarer:

  1. I love every details on it It's gorgeous!
    Hugs Helene

    SvaraRadera
  2. Beautiful! And your coloring, wow, really love it! Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart sommarkort!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Vilket somrigt och härligt kort! Ja det gäller att passa på när de sista (?) sommardagarna ges... Nu känns det som att hösten krypit allt närmare.. Men med alla denna sol o värme vi haft hoppas jag att man klara sig på det ett tag ;-)
    För min del har jag haft lite sommarlov fr min blogg men har kickat igång den nu igen, du får gärna hälsa på mig :-) kram Pillan

    SvaraRadera
  5. Beautiful summer card, Asalill. Love the little beach scene and all the details on your card.
    Hugs
    Susi

    SvaraRadera